Distansdagar i mitt <3

Goddag gott folk!

Idag är det tisdag och det innebär att DHW är ikväll ! dock är jag inte helt säker på om jag faktiskt kommer orka vara upp till det o.O klockan är inte ens sju och jag är grymt slut. Mina ögon går i kors och jag tror att jag somnar vilken sekund som helst.

Denna dag har varit jätte ... asså hade ordet på tungan nyss men nu står det helt still, får inte fram det. (trött eller vad? ) jo HURTIG vare!

Ja idag har jag varit väldigt hurtig må jag säga. Den senaste tiden har jag inte gjort annat än typ suttit ner i skolan o pluggat lite och sedan gått hem för att sätta mig vid datorn och dega ytterligare- precis som jag gör varje dag. MEN INTE IDAG INTE! Den började med att jag vaknade tjugo över åtta och klädde på mig träningskläderna, drack en flaska citronvatten och en kopp kaffe, tog en cigg- bajsa ut lite skit och sedan pallra jag mig upp till friskis och svettis och gymmade! HUR SKÖNT SOM HEEELST! Så sjukt länge sen, men nu är det i alla fall på g igen. Har köpt ett gymkort med en månad på :) bara en början.

Sedan efter gymmet gick jag hem, åt frukost och duschade, fixade mig. Sedan kom mamma. då åkte vi ner till stan och där gick jag till HM och köpte ett puder. Sedan gick vi till det nyöppnade skärgårdens trafikskola och bokade en körlektion. 1 april blir det nu. Blir förmodligen billigare så jag har råd med körkortet !

Efter det blev det ÖB där jag bytte mina hörlurar och sedan blev det skola.

Nu orkar jag inte skriva mer.

ha det bra och sov gott

Anledningen till att jag bara lägger upp flera år gamla bilder är för att jag inte har några nya. Punkt och slut

peace!


Kommentarer
Postat av: daniela

yes, när man är arton får man köpa allt fram till 22% alk. och sen 20 får man köpa allt där :P

2011-04-28 @ 22:19:42
URL: http://thesethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0