Dont feel so good.

Hej på er.

Jag tänkte bara säga att min helg började rå dåligt i och med att jag fick värsta köttade underläppen som sved och varade som in i helvete så har inte gjort något annat än fått suga ut varet och smörja med salva på läppen hela dagen igår. Gick inte ens till skolan för det såg så hemskt ut.

Enda positiva igår var att jag åt god middag,övningskörde med mamma- handlade snaks och kollade på en bra film med mammi <3. Har saknat att bara ha mor och dotter time. Vi kommer alltid så bra överräns vi två.. oftast :P

Idag så har jag inte gjort ett skit, vaknade upp med övervarig läpp igen och satte igång proceduren med att rena osv. Skulle egentligen ha varit hos maräka ikväll och ha krök med henne och underbara brudarna men jag har verkligen inget humör för att vara ute bland folk över huvud taget, inte när det värker i läppen och ser ut som det gör. Dock är det bättre idag!

Har övningskört lite till idag och handlade lite ingridienser för nu ska här Pizza bakas! Ikväll blir det family time och melodifestivalen samt fruktsallad =) Bra lördag !




Den inte så normala familjen Silvennoinen/Stridsman

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0