Sportlovet

TJululu!

okej jag vette fan vad jag gjort för att få texten såhär stor? :O

men men. I måndags då så åkte jag till brommaplan där Sandra och hennes malmökillar hämtade upp mig- vi åkte sedan till Tuna där tebbe hade fest och jag hade as kul:) körde tequila race ^^. kvällen slutade med att jag och Gillis gick hem till Ante där  vi sedan somnade. Vid tio-elva vaknade jag igen och gick då till monci där jag gick och la mig igen. Senare på kvällen mötte jag upp sarre och elin och vi käkade på robbans pizzeria. Därefter åkte jag och kebbsi till mig i tälje.
Onsdagen så blev det kryssning. hade verkligen as roligt och träffade massa med folk som man inte sätt på evigheter! rå skoj.
Torsdagen drog jag sarre och kebbsi till Sandra ute på ekerö och drack lite till- blev tequila race där också ^^. Kände mig full en stund bara sen gick det ur lika snabbt ;P men men.
På fredagen så åkte jag hem där på kvällen och gick till maja och träffade henne och nea, vi kollade på film och hade as kul,filmen sög  men samtidigt var den hur kul som helst xD
lördagen spenderade jag hemma helt själv och satt vid datorn och kollade melodifestivalen och tjenare kungen.
idag då... jo jag har inte gjort ett skit, bara chillat. Ska börja med läxorna snart har jag tänkt :)

Det var mitt lov. händelserikt och fullt upp så nu är jag helt slut. over and out

PEACE!


Kommentarer
Postat av: elin

vanfan live haru gjort me texten?! XD

2011-03-06 @ 14:47:15
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0