Tjo bre

Heej !

Har ni märkt att det börjat bli vår ute nu? Det har i alla fall jag! Cyklar till och med till skolan nu för tiden och det känns underbart!

Nåå vad har jag gjort? jo! har legat hemma lördag och söndag och bara DEGAT! Dock degade jag med Maja i lörre. Vi kollade på film- snackade och hade allmänt trevligt.
Var ute i Fredags (och ja, jag blev överfull). Jag gillar inte hur jag kan bli- får alltid höra en massa som jag gör och som jag sedan skäms över så jag funderar fan på att inte dricka så mycket längre, kanske när jag är hos kusinen för där spelar det ändå ingen roll. Men eftersom jag blir så konstig kanske det bara är bäst att jag håller mig nykter när man ska på utgångar och sånt. Visst jag älskar att vara full men det är kanske inte värt det i längden? Inte om jag gör vänner ledsna. Så om jag ska avstå från alkoholen får ni faktiskt vara med och ha en talan för. Vill ju veta vad ni tycker. Det är ju faktiskt acceptabelt att vara nykter också.. ELLER? :P

I helgen ska jag i alla fall till kusin vitamin. Ska bli kul och komma dit igen. brorsan ska med också så det blir förhoppningsvis skoj <3 Ola och Anna är alltid roliga i alla fall. :)

Hade världens pratstund med min bror idag. Asså det kan vara så skönt att bara sitta och snacka om precis ALLT. och ja vi snackar om ALLT. hahah sexliv- killar- tjejer- strul. Ja allt! :P hahaha så jävla kul.
Brorsan påminde mig också om en viss Räka som han strulat med. Host. det hade jag förträngt HOST.

hahah
ha det bra folk. nu ska jag sova och glömma denna dag. Den har varit både bra och dålig.




Me and my brother 4 years ago <3

PEACE!


Kommentarer
Postat av: elin

men det e klart det är okej att vara nykter!

lr så skärper du dig bara på fyllan? xD



svar på kommentar: ja det va verkligen en härlig dag det där! =)

2011-03-22 @ 10:17:14
URL: http://elinkecibas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0